Frankee's Mind

One-Night Flop

Schermafbeelding 2013-06-18 om 09.55.27

Seksueel bevrijde vriendin: Ik moet je vertellen wat er gisteravond is gebeurd.

Ik: Nou…?

Vriendin: Ik had een one-night stand en het was ge-wel-dig!

Ik: Hoe dan? met wie?

Vriendin: Ja ik ken hem eigenlijk niet zo goed. We hadden 2 berichtjes naar elkaar gestuurd via funda.nl en toen kwam die langs.

Ik: Funda? wat? en hij kwam gewoon langs? zonder dat je hem ooit had gezien? was je niet bang dat die een seriemoordenaar was die je wilde vermoorden in je eigen huis?

Vriendin: Nee! natuurlijk niet, maar goed, ik was dus op hem aan het wachten in mijn badjas…

Ik: In je badjas?! waarom in je badjas?

Vriendin: Jezus, laat me eens uitpraten, ja in mijn badjas en ik had verder niks aan.

Ik: Had je het niet koud? Ik zou het echt koud hebben dan. Had je jezelf wel geschoren?

Vriendin: JA! dus… hij kwam binnen en trok mijn badjas meteen uit en we begonnen te zoenen.

Ik: Wacht… niet eens een “hallo?”. Waar zijn zijn manieren!

Vriendin: Het was gewoon geil Frankee. Hij nam me op de bank.

Ik: uhwl… 

Vriendin: DUS, hij nam me op de bank en toen we klaar waren verliet hij mijn huis.

Ik: Oke, had die nog iets gestolen? OH MY GOD had die wel een condoom om?

Vriendin: Wil je mij vertellen dat jij nog nooit een one-night stand hebt gehad?

Zoals het gesprek hierboven al aangeeft; ik ben geen fan van one-night stands. Ja, ik heb het geprobeerd en nee, het is niks voor mij. Volgens vele TV programma’s en tijdschriften val ik dan in de categorie suf. Prima, maar ik vind het juist fijn om het lichaam van een ander te kennen en ik vind het belangrijk dat ik me op mijn gemak kan voelen als ik helemaal naakt voor iemand sta.

Ik had een keer in een dronken bui iemand aan de haak geslagen. Toen ik vervolgens met hem thuis kwam ging ik knock-out tegen de grond. Rond half 8 ‘s ochtends werd ik wakker gemaakt en hoorde ik hem zachtjes “ik moet naar mijn werk” zeggen. Shit, wat een flop! Mijn hoofd stond op ontploffen en de gehele dag schaamde ik me diep. Nu kan ik er alleen maar heel hard om lachen. Juist omdat het zo ‘out of character’ voor mij was. Mijn enige andere one-night stand was op zich wel oké, maar achteraf wilde ik dat die weg ging. Hij wilde blijven, ik wilde ‘Desperate Housewives’ kijken. Toen hij doorhad dat ik meer oog had voor Eva Longoria dan voor hem, vertrok hij stilletjes. Vervolgens zette ik de DVD op pauze en ging weer slapen.

Ik vind one-night stands absoluut niet sexy. Het gevoel dat iemand je wilt om wie je bent is wat mij betreft het meest fijne gevoel wat er is. Het flirten met elkaar, smsjes sturen en het dagdromen over die ene persoon vind ik al zo fijn dat het mij niet meer gaat om het seksuele aspect dat er mogelijk van kan komen. Ook vind ik het gewoon niet veilig. En dan heb ik het niet over soa-veilig, maar over ‘leven & dood veilig’. Ik praat al niet zo snel met vreemden dus om nou zomaar iemand die je niet kent bij je thuis te laten komen of naar een vreemd huis te gaan vind ik absurd.

Iedereen moet weten wat die doet. Ik heb alleen maar respect voor mensen die zo seksueel bevrijd kunnen zijn dat ze zonder emoties het bed kunnen delen met iemand. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik leuke verhalen van vrienden krijg te horen. Ikzelf heb een andere procedure; ik moet je voor en achternaam weten, moet in bezit zijn van je telefoonnummer en we moeten een wederzijdse kennis hebben voor het geval je me probeert te verkrachten en vermoorden. Ik kijk veel TV series, Ik weet wel beter.